Bliep prepaid sim only

Bliep logo

Klantenservice:

Je kunt Bliep bereiker per e-mail:
hulp@bliep.nl

Bliep is een mobiele provider die alleen sim only prepaid aanbiedt. Volgens eigen zeggen zijn ze de voordeligste sim only prepaid provider. Met prepaid van Bliep betaal je alleen als je het gebruikt. Dus geen maandelijkse abonnementskosten, als je een maand niet belt of internet, dan betaal je ook niets.

De geschiedenis van Bliep

Bliep is in 2012 opgericht onder de vlag van de Telegraaf Media Groep (TMG). Sinds het oprichting richt de provider zich met name op jongeren.
In 2013 is het bedrijf volledig zelfstandig geworden, dit nadat de twee oprichters samen met twee investeerders de provider van TMG hebben overgenomen. Deze stap was het gevolg van dat de plannen van de oprichters niet aansloten bij die van TMG.
In 2015 ging Bliep echter failliet, maar kon een doorstart maken door overname door het Belgische United Telecom, een dochter van Artilium. Op dat moment had de provider ongeveer 21.000 klanten in Nederland.

Bliep netwerk

Bliep is een zogenoemde Mobile Virtual Network Operator, afgekort MVNO, wat betekent dat het geen eigen netwerk heeft, maar gebruik maakt van een andere gsm provider. Tot begin 2020 maakte men gebruik van het Tele2 netwerk, tegenwoordig werkt Bliep via het T-Mobile netwerk.

Netwerk en diensten

Overige gegevens

Postadres:
Bliep
Vaartdijkstraat 19
B-8200 Brugge
België

Opgericht: 2012

Vergelijk alle providers voor mobielVergelijken

Bliep opzeggen

Bij Bliep heb je geen abonnement dat je op hoeft te zeggen. Als je Bliep niet meer gebruikt betaal je ook niets. Wil je je Bliep sim only toch stoppen? Dan kan dat door in te loggen op Bliep Selfcare.

Let op! Als je met Bliep wilt stoppen maar je nummer wilt meenemen naar een andere provider, zeg Bliep dan niet op! Anders raak je mogelijk je nummer kwijt. Vraag in dat geval de nieuwe provider om nummerbehoud. Nadat je nieuwe provider je nummer heeft overgenomen stopt automatisch je Bliep aansluiting.

Ervaringen met Bliep? Deel het!

Ben jij klant of klant geweest van Bliep? Of heb je op een andere manier ervaring met deze provider? Door je ervaringen te delen kun je wellicht anderen helpen een overwogen keuze te maken.

Jouw oordeel, positief of misschien minder positief, stellen we zeer op prijs!

Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.

Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.

Dit zeggen anderen over Bliep

J Janssens

Op 6 april j.l. had ik nog een beltegoed bij bliep, er is door mij niet gebeld en nu 14 april is mijn beltegoed spoorloos verdwenen

Bram V

voor een goedkoop simkaartje voor erbij als extra nummer werkt dit wel goed